Egészséges életmód Egészség Éjszakai lakmározásra vágyik? Egyen túrót!

Amennyiben a fogyókúra folyamán alacsony zsírtartalmú tejtermékeket fogyaszt, a túró esetében nem kell félnie annak  félzsíros változatától sem.

A túró tápanyagai könnyen felszívódnak és az agyműködést is serkentik. Éppen ezért alkalmas reggelire, tízóraira, ebédre, uzsonnára és vacsorára is. Készíthet belőle sós túrókrémet illatos fűszerek hozzáadásával, vagy akár zöldség, illetve sonka, vagy hal kombinációjával. Ha éppen édességet kíván, tegyen a túróhoz gyümölcsöt, müzlit, vagy diót.
Vacsorára kitűnő választás az egy kanál mézzel elkevert túró. Nem terheli a gyomrot, jó hatással van a májra, s a méz kombinációjával lazítja a megfeszült idegeket. Ráadásul a fehérjéket még edzője is engedélyezi vacsorára.

Oldal nyomtatása
Cikk megosztása

Cikkek

Hoppá! Az Ön által beállított szűrők nem hoztak találatot. Kérjük, módosítsa a keresési feltételeket!
120 perc
Levesek
120 perc
Levesek